Wat is Gmail-klantenservice en hoe werkt het?

Behalve dat het veel tijd kost, is de klantenservice van Gmail misschien een one-stop-shop voor computercode. Klanten kregen geen veilige tool voor teamcommunicatie van Google. Hangouts zijn beschikbaar in Gmail. Dat was echter een clienttool die alleen Gmail-videocontact en instant messages bood.

Het was een chaos als het werd gebruikt voor enige vorm van clustercommunicatie. Als gevolg hiervan gebruiken veel bedrijven die de klantenservice van Gmail gebruiken ook een elektronische berichtenservice zoals Slack.

Klantenservice voor Gmail (ook bekend als Google Hangouts) is toegankelijk via uw Gmail-account. Is de reactie van Google op de huidige? Het is een elektronische groepschat-app met kamers voor teams en bezoekers. Hier is een korte inleiding tot het gebruik ervan, evenals de meest elementaire geheime trucs die we hebben ontdekt om contact met Gmail een productieve plek te maken. Om over je werk te praten en verder te gaan.

Neem bij problemen Bellen Gmail Ondersteuning.

Alle betaalde Gmail-klantenserviceaccounts bevatten Contact Gmail. Als uw bedrijf Gmail voor zakelijke e-mail gebruikt, gaat u daarom naar speak.google.com om aan de slag te gaan. U ziet de contact-Gmail-ruimten waarvoor u onlangs bent uitgenodigd.

  • Je reageert op chats en voegt iets nieuws toe aan het gesprek. U kunt ook berichten sturen naar iedereen in het team. 
  • Als ze zich nog niet hebben aangemeld, ontvangen ze een e-mail met een uitnodiging om deel te nemen. 
  • Als ze momenteel Hangouts-video gebruiken om contact op te nemen met Gmail, ontvangen ze het directe bericht daar of in Gmail. 
  • Net als bij Slack-kanalen is de klantenservice van Gmail georganiseerd in kamers. Wanneer u een van deze kamers binnenloopt, ziet u dat de discussies het vaakst worden getarget. 
  • Draden zijn beschikbaar in Slack, maar zijn optioneel. Elke taal wordt door de contactpersoon van Gmail in een thread geplaatst. En gebruikers zullen de gesprekken kiezen waaraan ze willen deelnemen. 
  • Iedereen ziet volgens deze theorie alleen de informatie die voor hem of haar belangrijk is. Als je echter veel oude Gmail-contactgebieden gewend bent, zou dit een verandering zijn.
  • Wanneer u met een bepaalde persoon wilt spreken. Je stuurt ze in realtime een bericht in een niet-openbare berichtentaal.    

Er lijken hier geen discussies te zijn - deze discussies zijn functioneel. Hangouts zijn altijd al aanwezig geweest in de zijbalk van Gmail en dat blijven ze voorlopig doen.  

Neem contact op met de klantenservice van Gmail.

U kunt geen beslissing nemen of een e-mail sturen naar de klantenservice van Google. In feite is de enige keer dat u met Google praat, is als u om hulp vraagt. Verzend een pers-gerelateerde e-mail of voor een bepaalde verdieping (bijvoorbeeld uw robot telefoon). In alle waarschijnlijkheid zal contact opnemen met Google uw probleem niet oplost. U kunt geen contact opnemen met Google voor services zoals Gmail of YouTube omdat u geen contact kunt opnemen met Google Contact Gmail Ondersteuning. U krijgt een routebeschrijving van de hulpsite van Google. Vergeet niet dat er veel telefoonnummers en e-mailadressen zijn. Beweren van Google zijn oplichting.

  • Herken hoe het Google Helpcentrum werkt. Omdat Google geen klantenbijstand kan bieden. Voor zaken zoals wachtwoord resets en accountherstel, bijvoorbeeld. 
  • Het is een grondige lijst met veelgestelde vragen en lessen voor vaak aangetroffen situaties. Ga naar Google Help. Navigeer in de browser van uw computer naar https://support.google.com/. Kies een product. 
  • Selecteer de naam van het product waarmee u problemen ondervindt. Onderzoek de beschikbare hulpopties. In het midden van de pagina vindt u een lijst met gemeenschappelijke onderwerpen. 
  • Als gevolg hiervan kun je je vraag of nadeel daar zien. Selecteer een categorie hulpbronnen. Om een ​​vraag of een nadeel te gebruiken, klikt u gewoon op. 
  • U moet de klasse bekijken om een ​​aantal verschillende opties te bekijken. Selecteer een onderwerp van de beschikbare bronnen. 
  • Selecteer een van de onderwerpen onder de opgeblazen klasse. Hierdoor heb je in staat om toegang te krijgen tot de Help-artikelpagina van het onderwerp. 

Volg de instructies in het Help-artikel. Kijk over de informatie in het ondersteuningsartikel dat verschijnt. Om het probleem te verhelpen, volgt u de instructies in het artikel. Controleer de ondersteuningsnummers van uw robot. Als u ondersteuning wilt ontvangen voor het associate degree-robotmodel, maar niet voor de component, laat het ons dan weten. Vraag voor uw component-telefoon een taal aan.

Google-hulp is beschikbaar door Contact Gmail of Telefoongesprekken als u een robotcomponent één of component twee telefoon hebt. Vraag een taal aan voor problemen met Google Drive. Google Drive is de enige op applicatie gebaseerde service die Google biedt. Om in contact te komen met Google via Gmail of e-mail. Vervolgens verwachten in het algemeen en er verschijnt er een venster waardoor u kunt gaan. U hebt een beslissing genomen op basis van de opties die u hebt gekozen.   

Gmail heeft een 24-uurs klanthulpnummer.

Houd er rekening mee dat er slechts een paar manieren zijn om contact op te nemen met Google. Uw opties om contact op te nemen met Google zijn beperkt, tenzij u lid bent van de pers of een Gmail Customer Care-beheerder. Nooit een beslissing nemen zonder eerst te raadplegen Google. Google heeft bijvoorbeeld een service die binnen 12 uur op u reageert. Er zijn er nu veel oplichters. Er zijn wat circulerend dat beweren van Google. Om te voorkomen dat het slachtoffer worden van een con (of verspilt van je tijd). Een Google-document heeft een lijst met beslissingsopties. U kunt ook een e-mail sturen naar het Google Press-team.   

Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoe Een Google Voice Nummer te Identificeren?

Ontgrendel Google-account vergrendeld || Google Nummer Bellen

Reset Facebook Wachtwoord met of Zonder E-mail en Telefoonnummer