Hoe Facebook Klantenservice Te Doen

Social media is een veel voorkomende manier om vrienden te ontmoeten, nieuwe mensen te ontmoeten en zelfs te praten met bedrijven. Als e-commerce winkel is een Facebook-account voor klantenondersteuning een van de belangrijkste ontwikkelingen voor een bedrijf om aanwezigheid op sociale media te bereiken. Met een beetje planning en met uw klantenserviceteam dat uw sociale mediastrategie opneemt, bent u er snel mee klaar. Hier zijn enkele tips als u bezig bent met de klantenservice van Facebook.

Verberg feedback van klanten niet

Verwijder geen klantberichten of negatieve klantfeedback, ongeacht of deze echt is of niet. Interacties treden op in een oogwenk, dus de kans is groot dat de meeste van je volgers de negatieve post kunnen zien die je zojuist hebt verwijderd. Uiteindelijk is het ook niet nuttig omdat mensen denken dat je niet bereid bent om fouten te corrigeren. Wees koste wat het kost voorzichtig met uw acties, zelfs als uw klanten dat niet doen.

Als een klant uw bedrijf verlaat met een slechte feedback, moet u een manier vinden om het probleem op te lossen of het goedmaken door het bedrijf te beschermen tegen valse opmerkingen.

Herken goede consumenten

Als u positieve reacties ziet op uw inspanningen op het gebied van klantenservice, laat deze mensen dan niet hangen. Herken hun aanwezigheid in de wetenschap dat u het bericht hebt ontvangen en stel het op prijs zaken met hen te doen. Het is een geweldige manier om een ​​positieve klantinteractie te beëindigen en de online betrokkenheid te behouden.

Gewoon een simpel 'bedankt' zeggen tegen de klant die tevreden is met uw klantenservice zal veel voor hen betekenen.

Negeer negatieve houdingen
Iedereen kan het gewoon niet. Het is niet altijd dat je goede, eerlijke feedback krijgt. Er kunnen momenten zijn waarop u valse en negatieve problemen ontvangt. Ze kunnen klagen over hoe slecht uw service is of hoe vreselijk uw producten zijn. Je kunt niet van gedachten veranderen, dus doe geen moeite om direct op ze te reageren. Door dit te doen, ga je hen aanmoedigen om door te gaan met spammen naar je pagina.

Om dit te stoppen, negeer je gewoon wat ze doen en besteed je meer tijd aan de mensen die dit het meest nodig hebben.

Reageer zo snel mogelijk

Probeer snel te zijn op uw e-commerce Facebook-account om te reageren op de behoeften van de klant. Dit komt dicht bij het in de wacht zetten van een telefoongesprek van een uur. Hoe langer je het beantwoorden van de vragen van de klant uitstelt, hoe meer ontevreden, geïrriteerd je ze krijgt; laat daarom een ​​negatieve feedback achter. Uw reactiesnelheid kan zelfs een slecht verhaal van een klant in een gelukkiger verhaal veranderen.

Facebook is een populaire sociale media die uw e-commercebedrijf de best mogelijke klantenservice biedt. Het is een lijn tussen online worden opgemerkt en begraven net als de rest. Facebook helpt een team van experts in sociale media, die precies dat kunnen doen. Voor meer informatie over onze sociale mediadiensten alstublieft Contact Facebook Belgie.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoe Een Google Voice Nummer te Identificeren?

Ontgrendel Google-account vergrendeld || Google Nummer Bellen

Reset Facebook Wachtwoord met of Zonder E-mail en Telefoonnummer